Halálpontos célzás! Az ön kommunikációs céljait is megfogalmazzuk!
Tudjuk, hogy kinek mit üzenünk!
Megvannak az eszközeink az üzenetek célbajuttatásához
Oklevélben részesítettek minket! - 0.0 out of 5 based on 1 vote
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.50 (1 Vote)

Forte Communicatons Kft. (Sarkantyu Zsófia és Dén-Nagy Ildikó) részére a Legvidámabb, legproaktívabb, leggyorsabb legügyesebb Belső Kommunikációs ügynökség cím sikeres elnyeréséért.

Crowducation - 5.0 out of 5 based on 1 vote
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)

Hamarosan itt a szeptember, amely nem csak azt jelenti számomra, hogy vége a nyárnak, hanem azt is, hogy megkezdődik a tanév új hallgatókkal és kihívásokkal. Az idei már a második esztendő lesz, hogy a Neptunt oktatói profillal is használom, ami nem csupán az egyetem virtuális terében jelent más perspektívát. Korábban, ha a tanáraimra gondoltam, mindig az állandóság, a szemeszterek egymás utáni monoton ismétlődése jutott az eszembe. Oktatóként egy olyan világ tárult fel előttem, amelynek erőssége éppen következetes változatlanságában rejlett. Ami azonban ma történt velem, az óriási fordulat képét vetíti előre, egy cunamiét az állóvízen. Szinte beleborzongok ha arra gondolok, hogy amibe most készülök belekóstolni az egy vadonatúj korszak hajnalát jelentheti.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Nem a ruha teszi az embert! Gyerekkoromban legalább annyit hallottam ezt a közmondást, mint mostanában az ellenkezőjét.  Akkoriban mi még hordtunk ugyan iskolaköpenyt, de már sokfélét lehetett belőlük kapni (csak hogy egy aktualitáshoz is kapcsolódjak).  Egy olyan generációhoz tartozom, amely már nem hordott igazi egyenruhát az iskolában, de még óvatosan válogatott a kérészéletűnek látszó, újonnan megjelent butikok kínálatából. Az én kortársaim számára természetes az individualizmus kifejezése, és nem áll távol a materialista értékrend, a fogyasztóorientáltság.