Halálpontos célzás! Az ön kommunikációs céljait is megfogalmazzuk!
Tudjuk, hogy kinek mit üzenünk!
Megvannak az eszközeink az üzenetek célbajuttatásához
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

"Olyan képet kell kialakítani a cégről, mint munkahelyről, hogy az emberek akarjanak nálunk dolgozni." (profession.hu)

Az egyre nagyobb méreteket öltő munkaerőhiány már nem csak a multinacionális cégek, hanem a kis és középvállalkozások számára is égető problémává vált és nem túlzás azt állítani, hogy a napi, üzemszerű működésüket is veszélyezteti. A fejlesztések során a problémát már nem a beruházásra szánt tőke, a fizetőképes kereslet megléte, hanem a rendszer működtetéséhez szükséges, megfelelő számú és minőségű, motivált munkaerő hiánya okozza.
A jelek szerint a trend a következő években folytatódik és a munkaerőhiány mértéke tovább fog nőni, tehát a problémával hosszú távon kell együtt élnie a munkáltatóknak.
A néhány évtizedes múltra visszatekintő HR, vagyis humánerőforrás gazdálkodás egyik fontos elemévé vált napjainkra az employer branding, magyarul munkáltatói márkaépítés.
Ez a szakterület arról gondoskodik, hogy egy adott cég, vállalkozás minél inkább vonzó képet mutasson magáról a potenciális munkatársak felé.
Ne várja meg, hogy a munkaerő hiány károkat okozzon vállalkozása számára, tegye meg az első lépést, vegye fel velünk a kapcsolatot.