Halálpontos célzás! Az ön kommunikációs céljait is megfogalmazzuk!
Tudjuk, hogy kinek mit üzenünk!
Megvannak az eszközeink az üzenetek célbajuttatásához
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Online marketing (weboldal, webáruház, blog készítés, optimalizálás, üzeletetés, tartalomfejlesztés, keresőoptimalizálás, seo, közösségi média-marketing)

Az alcímben vázlatosan megtalálható az online marketing fogalomkörébe tartózó, egymáshoz szorosan kapcsolódó tevékenységek, szakterületek listája. Az online marketing azon tennivalók összessége, melyeket annak érdekében végzünk az interneten, hogy cégünk, vállalkozásunk, termékeink, szolgáltatásaink minél nagyobb arányban jussanak el a potenciális ügyfelekhez, vásárlókhoz.
Az online marketinget két fő területre oszthatjuk, melyek szerencsés esetben szoros kapcsolatban állnak egymással.

  • Saját weboldal, webáruház, blog

  • Közösségi média (Facebook, Youtube, Instagram, stb.)

Tartalomfejlesztés

SEO - keresőoptimalizálás - online marketingTevékenységi köreink részletes bemutatását nem véletlenül kezdjük a tartalomfejlesztéssel és taglaljuk legnagyobb terjedelemben. Ha online jelenlétünktől vásárlókra, bevételre, nyereségre váltható hasznot remélünk, akkor semmi nem lehet fontosabb az egyedi, gazdag, informatív tartalomnál, mely termékeinket, szolgáltatásainkat mutatja be és kínál kapcsolódó ismereteket. Többet ér egy hófehér oldalon található 10-20 soros figyelemfelkeltő, közérthető, érdekfeszítő, informatív szöveg, leírás, cikk mint egy puccos weboldal, amin alig, vagy egyáltalán nincs, vagy csak nagyon nehezen található hasznos, témához kötődő információ. A tartalom létrehozásával kell kezdődjön egy új weboldal felépítése és ez a tevékenység folyamatosan része kell legyen az elkövetkezőkben az online jelenlétünknek. Kell! Kell! Muszáj! Muszáj! Muszáj! Nyomasztó szavak és kényszerek ezek. A vállalkozók többsége nem, vagy csak nehezen viseli ezt a teljesítmény-kényszert. Azt viszont felelősséggel kijelenthetjük, hogy ha egy vállalkozás nem tud, nem akar megfelelni az online marketing támasztotta elvárásoknak, nem várhat komolyabb eredményeket az online jelenlétüktől.
Az online marketing tevékenységek legfontosabbika, hogy értékes tartalmakat tegyünk közzé az online felületeinken, a weboldalunktól a blogunkon, Youtube csatornánkon át a Facebook oldalunkig bezárólag.
Nem kis teher ez még azon cégek, szervezetek számára sem, amelyeknek önálló marketing osztálya van. Hétről-hétre, hónapról-hónapra ki kell találni, fel kell kutatni a tevékenységükhöz kapcsolódó híreket, újdonságokat, reagálni kell a trendekre és mindezt szakmailag korrekt, könnyen érthető és emészthető cikkek, posztok formájában kell közzétenni.

Profi PR, marketing szögíróink gondoskodnak róla, hogy folyamatosan az érdeklődés középpontjában maradjon a neten.

Hogy miért van szükség a folyamatosan és folytonosan frissülő tartalomra?
Egyrészt csak így tudja az online felületeire csalni, ott tartani, majd vásárlókká konvertálni az érdeklődőket.
Az egyedi és értékes tartalom a SEO, magyarul keresőoptimalizálás, vagy Google optimalizálás alap pillére is. Csak hazánkban több százezer honlap küzd a Google találati listáján a minél jobb helyezésekért. Rendkívül kemény a verseny. Nem csoda, hisz sok millió múlik azon, hogy adott weboldal egy fontos kulcsszóra a Google első oldalán vagy csak a sokadikon található.
Számtalan feltételnek kell megfelelnie egy weboldalnak, hogy esélye legyen az előkelő helyezésekre. E-feltételek legfontosabbika a minőségi tartalom. A Google jelszava: The content is king. Vagyis a tartalom a király.

Weboldal, webáruház készítés, optimalizálás, üzemeltetés.

A tartalom előkészítése, a tervezés után következhet a weboldal elkészítése.
Irodánk a legkorszerűbb webes technológiákat alkalmazza.
A legfontosabb jellemzők:

  • Nyílt forrású, Joomla vagy Word Press CMS, vagyis tartalomkezelő, adminisztrációs felület, hogy a napi, alapfrissítéseket a megbízó, ill. annak munkatársai is eltudják végezni
  • Responsiv, rugalmas vagy másképpen fogalmazva mobilbarát felépítés.
    Az asztali gépeket egyre inkább háttérbe szorítják a mobil eszközök, ezért létfontosságú, hogy mobilon, okos telefonokon, tábla gépeken is kényelmesen lehessen az oldalt böngészni.
  • Keresőbarát struktúra.
    A szerkezeti és tartalmi felépítés egyaránt szolgálja a látogatók mellett a Google elvárásait is. Ez a minimum feltétele annak, hogy a kereső látogatókat irányítson az adott weboldalra, webáruházba, blogra.
  • Usability, vagyis használhatóság.
    A látogató könnyen el tud igazodni az oldalon, letisztult, elegáns design, áttekinthető, logikus elrendezésű, gazdag, informatív tartalom fogadja.
  • Korszerű, naprakész kiegészítő alkalmazások.
    Integráció a közösségi oldalakkal, hírlevél rendszer, űrlapok, kereső, komment, egyéb dinamikus, interaktív funkciók, popup, analitika, sütik, stb.
  • Kompatibilitás, fejleszthetőség, bővíthetőség.
    Egy egyedi fejlesztésű weboldal tartósan képtelen nélkülözni a fejlesztő cég jelenlétét. A weboldal tulajdonosa kötve van a kivitelező programozóihoz. Az új, menet közben megjelenő technológiák, kiegészítők beépítése, az oldal fejlesztése idő és költségigényes és szinte csak az oldal programozója képes erre.
    Az általunk alkalmazott rendszereket az egész világon használják, a webmesterek többsége ismeri, folyamatosan fejlesztik, a rendszerfrissítés pár kattintás, több ezer hasznos kiegészítő áll rendelkezésre ingyen, vagy pár ezer forintért. Pl.: egy alap weboldalba utólag is beépíthető ingyen letölthető webáruház komponens, nem kell nulláról kezdeni, ha felmerül egy webáruház igénye.

A Forte Communication Kft. több mint egy webstúdió, vagy informatikai vállalkozás.
Mint nevünkből is kitűnik, kommunikációs ügynökség vagyunk. Napjainkban a webes jelenlét már nem elsősorban technológiai, sokkal inkább reklám-marketing-kommunikáció stratégiai kérdés.
Olyan ez, mintha egy szállítmányozási cégnek lenne korszerű járműflottája, de nem lenne szállítási osztálya, esetleg sorfőrei is csak véletlenszerűen.
Cégünk tehát komplex megoldásokat kínál a hatékony PR, reklám, online kommunikáció egészére.

"Olyan képet kell kialakítani a cégről, mint munkahelyről, hogy az emberek akarjanak nálunk dolgozni." (profession.hu)

A legmeggyőzőbb eszköz: korrektség! Legyünk jó munkaadók!

Az egyre nagyobb méreteket öltő munkaerőhiány már nemcsak a multinacionális cégek, hanem a kis- és középvállalkozások számára is égető problémává vált és nem túlzás azt állítani, hogy a napi, üzemszerű működésüket is veszélyezteti. A fejlesztések során a problémát már nem a beruházásra szánt tőke, a fizetőképes kereslet megléte, hanem a rendszer működtetéséhez szükséges, megfelelő számú és minőségű, motivált munkaerő hiánya okozza.

munkáltatói márkaépítésA jelek szerint a trend a következő években folytatódik és a munkaerőhiány mértéke tovább fog nőni, tehát a problémával hosszú távon kell együtt élnie a munkáltatóknak. A néhány évtizedes múltra visszatekintő HR egyik fontos elemévé vált napjainkra az employer branding, magyarul munkáltatói márkaépítés. A meglévő és a jövőbeli, potenciális munkatársak számára is egyre fontosabb szempont, hogy a cég munkaadóként mit és hogyan képvisel. A vonzó kép kialakítása és az ennek megfelelően felépített kommunikáció napjainkra kulcsfontosságú tényezővé lépett elő a vállalkozások humánerőforrás-menedzsment tevékenysége során, különösen azokon a területeken, ahol az Y generáció tagjai nagyobb arányban képviseltetik magukat.

Új csúcsra emelkedett Magyarországon a munkaerőhiány az idei harmadik negyedévben, a KSH friss adatai alapján ugyanis a vállalati szektorban 53 600 álláshely volt betöltetlen az időszakban. A teljes nemzetgazdaságban már több mint 73 700 állás áll üresen. A munkaerőhiány várhatóan a következő időszakban is velük marad, és érdemben fékezheti a magyar gazdaság bővülését. A potenciális munkaerőtartalék további mobilizálására lenne szükség, valamint a képzési és átképzési programok is segíthetnének a probléma megoldásában.

2017. december 8.
Forrás: www.portfolio.hu

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

A belső kommunikáció eszközei

• intézményi belső médiumok megjelenései (újság, honlap, intranet)
• kihelyezett beltéri médiumok (belső táblák, kijelzők, poszterek)
• alternatív médiumok (közösségi oldalak: Facebook, Twitter, MSN, Skype, blogok)
• események, rendezvények (vezetői fórumok, vezetői látogatások, szakmai workshopok, konferenciák, továbbképzések, tréningek, protokolláris rendezvények)
• belső kampányok (játék, versenyek, dolgozóknak meghirdetett pályázatok, családi nap, stb)
• direkt marketing (levelezőlisták, belső hírlevelek, Facebook csoport)

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

"Olyan képet kell kialakítani a cégről, mint munkahelyről, hogy az emberek akarjanak nálunk dolgozni." (profession.hu)

Az egyre nagyobb méreteket öltő munkaerőhiány már nem csak a multinacionális cégek, hanem a kis és középvállalkozások számára is égető problémává vált és nem túlzás azt állítani, hogy a napi, üzemszerű működésüket is veszélyezteti. A fejlesztések során a problémát már nem a beruházásra szánt tőke, a fizetőképes kereslet megléte, hanem a rendszer működtetéséhez szükséges, megfelelő számú és minőségű, motivált munkaerő hiánya okozza.
A jelek szerint a trend a következő években folytatódik és a munkaerőhiány mértéke tovább fog nőni, tehát a problémával hosszú távon kell együtt élnie a munkáltatóknak.
A néhány évtizedes múltra visszatekintő HR, vagyis humánerőforrás gazdálkodás egyik fontos elemévé vált napjainkra az employer branding, magyarul munkáltatói márkaépítés.
Ez a szakterület arról gondoskodik, hogy egy adott cég, vállalkozás minél inkább vonzó képet mutasson magáról a potenciális munkatársak felé.
Ne várja meg, hogy a munkaerő hiány károkat okozzon vállalkozása számára, tegye meg az első lépést, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kiadványok készítése - 3.7 out of 5 based on 3 votes
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.67 (3 Votes)

Kiadványszerkesztés, brossúra, katalógus, szórólap készítés a tervezéstől a nyomdáig

Nomytatott és digitális kiadványok készítése a tartalom létrehozáson és grafikai tervezésen keresztül a nyomdáig, vagy a monitorig.
Teljes cégarculat tervezése: logó, névjegykártya, levélpapír, szórólap, katalógus, brossúra, nyomdai előkészítés, stb.

Egy-két évtizede még úgy tűnhetett, hogy a digitális világ, a számítógép, az internet háttérbe szoríthatja a hagyományos, papír alapú kiadványokat. Hogy ez mennyire nem így történt, talán még a szakma képviselőit is meglepte. Elég csak szétnézni egy újságárus standon, vagy egy kiállításon.
Mindez azt bizonyítja, hogy a kézzelfogható, lapozható, nyomdafesték illatú kiadványok mit sem vesztettek népszerűségükből. Egy igényes katalógus, brossúra továbbra is elengedhetetlen egy komoly cég, vállalkozás hitelességének, arculatának megteremtéséhez.
A mindenki számára elérhető kiadvány és képszerkesztő programok rohamos elterjedése kezdetben sok laikust is arra sarkalt, hogy kipróbálja magát és grafikai képességeit. Ebből születtek a borzalmasan amatőr, ízléstelen "művek". A legtöbben gyorsan belátták, hogy egy program magában nem elegendő, szükség van még szaktudásra, kreativitásra, így aki profi, igényes kiadványt szeretne készíttetni, továbbra sem spórolhatja meg az erre szakosodott vállalkozások munkáját.

Nem csak a formát adjuk, de a tartalom létrehozásában is segítünk

A Forte Communications KFT kommunikációs ügynökségként nem csak a megrendelő elképzelését önti formába a tervezéstől a nyomdáig, de a hatásos, meggyőző, kellően informatív tartalom létrehozásában is hathatós segítséget nyújt Önnek.